日本に行きましょう~!


Mitt late liv
09/10/2011, 11:17 AM
Filed under: Div

Det er ihvertfall ingen tvil om at jeg har tatt meg godt til rette i dette livlige husholdet, og lever late dager akkurat slik som jeg gjorde i Norge. I tillegg til å sove til ut på ettermiddagen, klarer jeg ikke holde orden i klærne mine, og pulten er full av rot. Tror mamma kjenner seg igjen i dette hvertfall. Men det er jo hvertfall et tegn på at jeg føler meg hjemme, da.

Det er langhelg, i og med at på mandag er det «sportsdag» her i Japan (De hadde OL en gang for x antall år siden og lagde like så godt en helldigdag ut av dagen), og jeg har ingen planer. Det ble ikke noe av turen til Niigata heller foresten.

Våknet idag av masse trommer og ropende mennesker, for det er nemlig en festival i nabolaget, noe som har holdt på hele dagen, og enda ikke er ferdig. Ikke at det plager meg så forferdelig mye, men jeg begynner alikevel å bli godt forsynt.

Sånn ellers spiste jeg brødskive loff med kaviar idag til frokost, og selv om jeg ikke kan huske sist gang jeg spiste kaviar, så fikk jeg nesten litt Norgefølelse av det. Jeg har vært litt smådesperat etter å spise brødskiver i det siste, men er så lei meg for at det bare er loff her, lol. Kaviaren var en del av gaven til vertsfamilien, men de har ikke akkurat hivd innpå, så jeg tok den selv idag. Jeg skal be vertsmor ta meg med til Ikea en dag og se om den svenske maten der kan minne om den norske, tihi.

Jeg har egentlig en 10 minutters japansk fremføring på tirsdag som må skrives ferdig. Har nesten ikke startet en gang, så jeg burde vel legge fra meg dataen nå. Egentlig har jeg mest lyst til å sitte i sengen under den skikkelig tjukke dynen og se på The Vampire Diaries resten av dagen, men åh, det får stå til. Ønsk meg lykke til♪

4 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Så bra at du føler det ordentlig hjemme hos familien din :-) Kjenner meg ganske mye igjen i det med å ha samme (u)vaner som hjemme, haha

Kommentar av Martin Sandberg

«(De hadde OL en gang for x antall år siden og lagde like så godt en helldigdag ut av dagen)» ahhahahhah jeg lo xD Forresten, jeg kan sikkert kjøpe et vanlig brød å sende det til deg? Kan hende det ikke funker da, men kan prøve D:

Kommentar av Isah

LOL LYKKE TIL MED DEN JAPANSKE 10-MINUTTERS FREMFØRINGA IMORRA!

Kommentar av Dan Michael 迈克尔

Lykke til med fremføringen! Igjen må jeg si at jeg savner deg masse, gleder meg til du kommer hjem så skal vi kapre stussligbenken igjen og spise rekebaguett <3 hihi, love you!

Kommentar av Maria




Legg igjen en kommentar

