日本に行きましょう~!


Yashio
08/10/2011, 6:54 AM
Filed under: Div, Hverdag

Det skjer ikke så veldig mye ut av det normale her i Tokyo, og derfor har jeg ikke så mye å skrive om. Vertsfamilien og jeg skulle egentlig ta en tur til hytta dems i Niigata idag, men jeg vet ikke helt om det blir noe av.

Mens så og si alle de andre Japanbloggerne bruker fancy kamera og har masse fine bilder på bloggen sin, er ikke jeg redd for å skille meg ut med mine mobilbilder på laveste kvalitet, lol. Det blir ikke sett på som rart å ta bilder av alt mulig her i Japan når man tar det med mobilen, så det har egentlig blitt en dårlig uvane.

Her er da nabolaget mitt. Jeg har ikke helt skjønt hvilken av de høyblokkene på det øverste bildet som er det vi bor i, men det skal visst være over 30 like blokker i dette området. Jeg må hvertfall gå gjennom en labyrint av veier for å komme frem, og det er alltid masse folk som sykler eller går tur med hundene sine der. Når jeg endelig har kommet frem til 8. etasje som vi bor i, har det som regel mørknet ute, og jeg blir like fascinert av utsikten hver dag.

2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Dine billeder er super, også selvom de er taget med mobilen, haha ;)

Kommentar av Sophie

Bildene på bloggen din er ikke så store, så det synes ikke at det er mobilbilder :3

/ hun skriver det med mellomrom, så det går fint, men av og til drukner jeg litt i all hiraganaen og skulle ønske jeg kunne lese kanji. Du kan jo lese dem da, så det er ikke noe problem for deg ^^

Kommentar av Maria




Legg igjen en kommentar

