日本に行きましょう~!


Tyfon
21/09/2011, 2:51 PM
Filed under: Div

Jeg vet ikke om jeg skrev det tidligere på bloggen, men jeg har fri denne uken, og det var ganske så kjekt å ikke måtte dra til skolen idag, siden tyfonen og det kraftige regnværet som har herjet rundt i japseland kom til Tokyo idag. Det er helt sykt hvor kraftig vinden er, og på grunn av den og alt regnet, unnlot jeg å ta så mye som et skritt utenfor døren.

Hjemmedagen gikk til å være like lat som jeg alltid var i Norge, men også til å rydde rommet og å tekste med en ikemen fra ameba, tihi. Vertsmor er foresten lagt inn på sykehus for natten, men det går bra med henne, og hun kommer mest sansynlig hjem igjen imorgen. På grunn av dette ser ikke kjøkkenet ut, og jeg vurderer å ta iniativet til å vaske opp. (siden den japanske oppvaskmaskinen er altfor high tech for meg). Hurra for verdens mest spennende innlegg, woop.

2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Vi hadde også fri fra skolen pga. tyfonen. Det var jo helt sykt, hele huset ristet pga. vind. Hadde også en av de superslacke dagene jeg hadde hjemme. Måtte lage lunsj selv, og vi har sånne super hightech hvitevarer her og, så jeg dro ut i tyfonen for å kjøpe meg noe i steden, haha.

Kommentar av Martin Sandberg

Omg så sykt skummelt, men må være koselig å sitte inne i varmen mens du ser ut da hihi~ Hva har skjedd med vertsmor? :O og HAHAH AAAW JEG ELSKER PUTA DI<3

Kommentar av Isah




Legg igjen en kommentar

