日本に行きましょう~!


Jordskjelv
11/09/2011, 3:01 PM
Filed under: AFS, Kult, Tanker, Vertsfamilie

I går var en ganske lat dag. Jeg sov lenge, og tilbringte mesteparten av dagtiden til å lese manga. Mens jeg satt i sengen og leste, kjente jeg plutselig sengen og veggen bevege seg frem og tilbake, og jeg så bokhyllen på rommet mitt også bevege seg. Jeg innså det faktisk ikke helt med en gang, men så hørte jeg vertssøstrene mine si «ah, jishin da» (at det var et jordskjelv). Det var bare et lite jordskjelv, men det var første gangen for meg å oppleve det, og jeg visste ikke helt om jeg skulle bli nervøs eller ikke. Faktisk så syns jeg det var litt… gøy. lol

Sånn ellers har helgen gått til å dra ut med vertsfamilien igår, og så var det et møte med AFS lokallaget idag. Det var koselig å møte de andre utvekslingsstudentene i Tokyo igjen. Vi er faktisk bare fem stykker her, fra Tyskland, Australia, Thailand, Venezuela og Norge. Vi endte opp med å lete rundt på kartet over Tokyo etter hvor vi bor, og planla å møtes en dag for å henge ut på Shibuya.

6 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Hvilken manga leste du? Aaaa, serr jordskjelv høres skummelt ut, alt bare rister og du kan liksom ikke gjøre noe med det D:

Kommentar av Isah

Den heter 好きっていいなよ. veldig rabu rabu, tihi

Kommentar av Carina

Omg, jeg føler du er så syyyykt pro i japansk nå XD Jeg kunne lese det der, men liksom.. kan ingenting av grammatikk eller noe, nei nå får jeg gå å studere litt på nettet igjen hahahah

Kommentar av Isah

Jeg er ikke pro i det hele tatt, jeg har skikkelig vansker for å kommunisere her D:

Kommentar av Carina

… la oss håpe du ikke opplever et større et mens du er i Japan cccc:

Kommentar av Dan Michael

Hjelp, jordskjelv! Bra det var et lite ett da

Kommentar av Maria




Legg igjen en kommentar

