日本に行きましょう~!


Kyoto
26/08/2011, 11:02 AM
Filed under: Kult

Jeg beklager at jeg er dårlig på å oppdatere, jeg er bare ganske opptatt om dagen. Jeg skal skrive et ordentlig innlegg om ting jeg har opplevd og tanker jeg har gjort meg over den lille tiden jeg har vært her hittil, men det kan jeg ikke gjøre nå fordi jeg skal til Kyoto. Hvis jeg forsto vertsmor rett, så er det begravelse til et familiemedlem av «otosan», faren til vertssøsknene mine, og hun spurte om jeg ville bli med. Jeg er egentlig ganske sliten etter å farte rundt i Tokyo, men av en eller annen grunn sa jeg alikevel ja til å bli med. Jeg skal prøve å få tatt bilder, noe jeg faktisk nesten ikke har gjort siden jeg kom til vertsfamilien. Jeg føler meg så turist, og det er jeg jo ikke, så ja. Men uansett, da setter jeg meg straks på shinkansen sammen med vertsmor og turer ned til Kyoto. Skal prøve å oppdatere mer så snart som mulig!! Og foresten, jeg skrev mailadressen min feil på det forrige innlegget, så til de av dere som faktisk skrev mail til meg; den er NOR.09-02633@softbank.ne.jp. Blir veldig veldig lykkelig om dere sender meg en mail, 10hi

3 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Oi, en japansk begravelse, det blir nok en opplevelse å ta med seg! :-)

Kommentar av Martin Sandberg

Hei Carina. Jeg prøvde å sende deg en mail på den siste mailadressen du oppga. Fikk svar at det var feil med overføringen. Fikk du den allikevel? Hilsen onkel og tante Ti

Kommentar av Ole Utheim

Jeg glemte å skrive binnestreken i mailadressen i det forrige innlegget, så derfor gikk det ikke ann å sende. Men flere fra Norge har sendt mail til den adressen som står i dette innlegget, så det skulle funke nå :)

Kommentar av Carina




Legg igjen en kommentar

