日本に行きましょう~!


Oppdatering fra Tokyo
23/08/2011, 10:36 AM
Filed under: Japan

Dette blir bare et kort innlegg for å oppdatere at jeg er fremme og har det supert, men jeg kan ikke skrive så mye fordi det er noe galt med PCen min. Jeg får en beskjed om at det er noe galt med kjølesystemet, og at jeg bør slå av dataen med det samme og ta den til reperasjon. fml. Jeg har så mye jeg vil skrive om, og selv om dette bare er andre dagen min hos vertsfamilien, så har jeg allerede opplevd så mye fint og litt rart også.

Jeg har det som sagt supert her i Tokyo! Vertsfamilien er fantastisk, men vi har problemer med å kommunisere. Japansken min er dårligere enn jeg trodde, og vertsmor snakker superfort. Men, jeg blir forhåpentligvis bedre med litt tid. Idag var jeg foresten på shopping i Shibuya med vertssøster Aya, og det var kult, men utrolig varmt! Jeg smelter bort. Jeg kjøpte blant annet en sånn fancy elektrisk ordbok som jeg ikke enda har prøvd ut. Da vesken min gikk i stykker igår, ga faktisk vertsmor meg penger til å kjøpe en ny en, og jeg og Aya fant en på Shibuya 109 (som btw er full av gyaru), og i tillegg så nevnte Aya at de visstnok skal kjøpe yukata (sommerkimono) til meg i kveld! åååh hvorfor er de så snille???

Men åh, jeg blir revet med, jeg kan ikke skrive mer fordi jeg har en følelse av at PCen min kommer til å krepere hvert sekund. Jeg vil skrive om velkomstleiren og legge ut noen bilder om forhåpentligvis ikke så altfor lenge, så vi snakkes!!

2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Åh de vil kjøpe yukata til meg også! det er jo ikke okaasan sin feil at hun er kortere enn meg, hahahaa. men det er koselig da :3
Tror jeg skal på shopping snart jeg også, okaasan sa det var er kjøpesenter ved skolen min så det kommer sikkert til å gjøre meg blakk :c Isen er forresten veldig god <3

Kommentar av Maria

Ååå, så spennende! Bra du er i live. Gleder meg til å høre mer!

Kommentar av elisehva




Legg igjen en kommentar

