日本に行きましょう~!


Gardermoen
18/08/2011, 3:04 AM
Filed under: Kult

Akkurat nå sitter jeg på Gardermoen med Emma og Birgitte, og her har jeg sittet i rundt 4 timer nå.

Man kan kjøpe internett her, men jeg gjorde ikke det, og skriver derfor nå fra mobilen min, som er første gang. Unødvendig informasjon, I know. Beklager.

Uansett, det er nå to og en halv timer igjen til innsjekking av bagasje, så jeg regner med at de andre dukker opp snart. Men først og fremst skal jeg ha meg litt mat!

Når det gjelder reisenerver så har jeg faktisk ingen, selv om jeg allerede er på flyplassen og reiser snart. Jeg føler ikke som om jeg skal reise i det hele tatt. Men det er egentlig like greit. Nå løper jeg og kjøper mat!

5 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Åå, så spennende! Kos deg massemasse i Japan!

Kommentar av elisehva

VENT LITT. DET ER SÅNN.. TRE DAGER SIDEN. DA MÅ DU VÆRE I JAPAN NÅ! JEG VIL HA OPPDATERING D: LOL!!!!!

Kommentar av Dan Michael

Ja det han over sa. Nå har du jo vært i Japan lenge! Du er ikke død?

Kommentar av elisehva

Ta det med ro, jeg lever enda, haha. Men det har vært litt problemer med elektiske ting, stikkontaktene i Japan er annerledes. Så jeg måtte kjøpe en sånn adapter eller hva det nå het igjen. De har annen watt i Japan enn i Norge også, så etter at jeg brukte adaptertingen, så tror jeg PCen min ble fucked (les det nyere innlegget). så ja.

Kommentar av Carina

æsj, da :/

Kommentar av Dan Michael




Legg igjen en kommentar

