日本に行きましょう~!


おばあちゃんの家から更新
17/08/2011, 2:33 AM
Filed under: Kult, Tanker

Jeg tenkte jeg bare skulle oppdatere litt fordi jeg egentlig ikke har noe bedre å ta meg til. Jeg sitter nå på gjesterommet hos mormor, og er klappet og klar til å dra til Gardermoen i morgen kveld. (i dag kveld). Jeg tok farvel med mamma tidligere i dag, og satte kursen til Oslo hvor jeg ble møtt av mormor, for så å dra til avskjedsfesten til Hanne. Der spiste jeg altfor mye mat og kake og lo meg skakk av den knusk tørre humoren til min kusines kjæreste. Koste meg masse, tihi.

Husker ikke helt om jeg har skrevet dette på bloggen før, men planen for i morgen er hvertfall at jeg skal sove så lenge som mulig, (noe som ikke kommer til å bli et problem, fnis), spise mat, gjøre meg klar psykisk, for så å bli kjørt opp mot Gardermoen innen rundt 11-tiden på kvelden. Der skal jeg møte Japangjengen og campe hele natten frem mot innsjekking av bagasje som skjer på morgenkvisten.

Foresten, er det ikke pussig? Som jeg har nevnt tidligere så reiser jeg med AFS og Hanne reiser med EF til hvert vårt land. Alikevel så har vi avreise ikke bare samme dagen, men også sånn ca samme tid! Det er bare minutters forskjell på innsjekking av bagasje og flyenes avgangstid. Litt kult da. Vi har selvsagt planer om å møtes en siste gang før vi reiser til hver vår side av kloden.

Men ja, jeg tenker jeg avslutter innlegget her. Om jeg finner internett på Gardermoen kommer jeg mest sansynlig til å skrive mer der, hvis ikke så får jeg håpe jeg får tilgang til noe internett på flyplassene i London eller Hong Kong. Når jeg ankommer Japan tviler jeg på at det blir tid til å sitte på pc’en med det første. Men det går bra. Vi snakkes♪♪

Min litt overfylte koffert. Jeg har overvekt på 6 kilo, og venter spent på å finne ut hvor mye jeg må betale for det.

2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

du kommer til å få internettkobling på gardermoen, helt sikkert. bare spør i en disk elns, og de gir deg et lite kort, med internettkode og brukernavn eller noe sånt. c: så du kan sikkert blogge de siste minuttene ^^

Kommentar av Dan Michael

Masse lykke til! :-D Jeg skal dit selv, men det er ikke før om 13 dager :-P Når begynner skolen din?

Kommentar av Martin Sandberg




Legg igjen en kommentar

