日本に行きましょう~!


Siste natt i sengen min
15/08/2011, 11:20 PM
Filed under: Forberedelse, Tanker

Her sitter jeg i min kjære seng, med min kjære data på fanget og min kjære Secilia Luna på øret. Jeg har tilbringt dagen på italiensk restaurant og indisk restaurant, der jeg har spist meg fet og sagt hade til venner og familie. Nå er jeg trøtt, og tenker med tristhet på den lille haugen med ting jeg har igjen som skal stappes inn i kofferten. Jeg kan ikke sove enda på grunn av den, men jeg er for trøtt til å legge fra meg pc’en. Det er fortsatt et par dager igjen til jeg reiser til Gardermoen, men imorgen tar jeg turen til Kolbotn hvor jeg skal på avskjedsfest til kusinen min. Med andre ord, min tid i lille Sandefjord er talt. Eller hvordan det nå sies igjen. Jeg skal ikke se denne taperbyen som jeg er så glad i på et halvt år, og jeg skal heller ikke være loner på rommet mitt eller sove hele dagen lang i sengen min på et  halvt år. Det kommer til å bli litt rart. Men, jeg har fortsatt en hel del ting som må ordnes nå. Om jeg glemmer noe viktig etter at jeg har dratt, så kommer jeg til å føle meg passe fortapt. Så jeg avslutter dette innlegget her, og slenger med et aldri å lite bilde av meg selv som åpenbart nyter sommeren, (inne vel å merke), bare fordi det har blitt så høst i det siste.

3 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

awe! så bra. og sånn helt random, du hører ikke på kpop do you? BARE SÅNN FORT VIL JEG SENDE EN LINK

den er helt ny, kanskje ikke helt din type og sangen er litt for jentene, men dæven den er digg, da. SE SE SE. skjønner ikke at folk ikke hører så mye på kpop D:

Kommentar av Dan Michael

Faktisk, så er jeg drit lei kpop XD Jeg blir vanligvis småirritert når folk nevner det (eller spammer facebook med det), men siden jeg er så snill, så skal jeg høre på den for din skyld, 10hi.

Kommentar av Carina

haha takk, tror jeg xD ^^

Kommentar av Dan Michael




Legg igjen en kommentar

