日本に行きましょう~!


もうすぐね
11/08/2011, 11:56 PM
Filed under: Japan, Tanker

Tiden går superfort og jeg reiser snart til Japan. I dag har jeg vært lat som aldri før (som alltid før), fordi fra nå av har jeg ingen ledige dager frem mot avreisen! Uvanlig, hva? Jeg som alltid er sofagris og klistret til dataskjermen. Jeg har for det meste avtaler med folk som innebærer å spise mat. Det blir restaurant med venner fra ungdomsskolen, cafè med venner fra vgs og sammenkomster med familie.

Siden jeg reiser om under en uke, kommer hovedsakelig denne bloggen til å bli brukt fra nå av. I tillegg til bloggen på ameba. Hittil har jeg prøvd å holde private ting borte fra denne bloggen til en viss grad, og bare skrevet om ting som har med utveksling å gjøre, men det blir annerledes fra nå av. Her skal jeg spamme med uinteressant hverdagsblogging, og jeg nærmest forventer at dere kommenterer på det!! tihi yoroshiku←

Hvis dere har noe spesielt dere vil at jeg skal skrive om som har noe med Japan å gjøre, så er det bare å skrike ut. I skrivende stund er det sånn at jeg egentlig ikke har særlig peiling på hvordan det hele faktisk er nede, annet enn sånne basic ting som alle vet – at det er stort og høyteknologisk og har masse mennesker og vending machines og andre fancy ting. Så ja, er en smule spent. Men jeg gleder meg til å spise sushi hele tiden

6 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

hehe jeg ville likt om når du først kom fram, og om du får lovt av vertsfamilien, at du tar et bilde av dem og viser oss dem, fordi allerede nå virker de kjempe søte og snille! lol, så, det vil jeg c: OG LITT RUNDT OM I NABOLAGET DER DU KOMMER. GO GO GO~

Kommentar av Dan Michael

OG SKOLEN.

Kommentar av Dan Michael

OG KLASSEN DIN, haha sårri, tror det var alt. GO GO GO~

Kommentar av Dan Michael

kan du skrive litt om hvorfor du valgte japan, og er det ikke veldig vanskelig å måtte lære seg japansk?

Kommentar av pernillemerethe

du kan ta bilde av deg i skoleuniformen din! og lage masse k0le vlogger sånn som å filme rundt på skolen din og kanskje hjemme der vertsfamilien din bor osv! :D

Kommentar av iris

Jeg har faktisk hatt planer om å lage en del videoblogger! :D

Kommentar av Carina




Legg igjen en kommentar

