日本に行きましょう~!


To uker
04/08/2011, 5:43 PM
Filed under: Forberedelse

Det er offisielt to uker igjen til avreise, og jeg blir litt nervøs når jeg tenker på det(・_・;) Men det er ikke egentlig på langt nært likt den nervøsiteten jeg hadde tilbake i mars. Man kan vel si jeg har hatt god tid til å bli vant med tanken på å reise, og det at jeg bare skal være der i 6 måneder forandrer også litt på hele greia. Før var jeg skikkelig nervøs fordi jeg skulle jo tross alt være borte et helt år, men nå føles det liksom ikke som noe spesielt. Tiden går jo så fort uansett. Men ja, selvsagt gleder jeg meg masse(・ω・)

Jeg må prøve å få unnagjort en god del av pakkingen snart. Til mandag reiser jeg til Stockholm og blir der et par dager, og jeg reiser inn til Kolbotn den 16. for å ha en liten avskjedsfest for kusinen min som reiser til USA med EF samme dagen som meg. Så sover jeg en natt hos mormor som bor like ved, og som vil kjøre meg opp til Gardermoen på kvelden den 17.(o^-^)b Det vil si at selv om det er to uker igjen til avreise, så har jeg ikke fullt så god tid til å pakke kofferten. Uansett, Iris hjalp meg med å skrive en pakkeliste, og jeg tror vi har fått ned stort sett det jeg trenger å ha med meg(・∀・) Så det går nok greit.

5 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

du, btw hvordan reagerte dine vertsforeldre på det som skjedde i Oslo? jeg VET det var på nyhetene i Kina og Korea, og da må det ikke minst være i Japan :3

Kommentar av Dan Michael

Jeg fortalte dem om det på mail, og da jeg fikk svar hadde de allerede sett det på nyhetene. De var ganske sjokkert over at det var en nordmann som sto bak, og de syns det hele var veldig trist.

Kommentar av Carina

ah~

Kommentar av Dan Michael

nå det er ikke lenge igjen til du sitter på flyet med kursen mot tokyo!
lykke til med pakkingen! vi lagde jo verdens kuleste pakkeliste så det skal nok gå ganske så bra, 10hi.

Kommentar av iris

ååå, spennende!! Men du må få tid til café med meg og Maria før du drar da :)

Kommentar av elisehva




Legg igjen en kommentar

