日本に行きましょう~!


Avreisedato 2
03/06/2011, 10:37 PM
Filed under: Liker

Akkurat nå ligger jeg i sengen med Versailles på CDspilleren mens jeg knasker stjernefrukt og egentlig skal til å skrive en e-post til Sasakawafondet som skal til for å etterhvert få utdelt stipendet jeg var heldig og mottok.

Uansett, i dag fikk jeg en mail fra AFS med hele 5 forskjellige vedlegg; blant annet ny reiseinstruks. Reiseruten viste seg å være ganske anderledes fra den forrige, og vi er to personer mindre som skal dra.

Som du ser skal vi  innom både London og Hong Kong før vi endelig lander i Japan, noe jeg syns er kult. I mars var det meningen at vi skulle mellomlande i Østerrike, for så å fly rett til Tokyo. Jeg tror jeg liker den nye reiseruten best. Hvertfall her og nå. Kan hende jeg blir godt forsynt med fly og flyplasser for en stund etter denne turen, men jeg tror ikke det vil endre hvor mye jeg egentlig liker det.

I dag er det foresten akkurat 2 måneder, 2 uker og 2 dager til jeg reiser. Eller, jeg tror kanskje det er èn dag mindre faktisk, fordi AFS sa først at avreisedagen var den 19. august. Ser nå ut som det blir den 18. Ikke at det gjør noe. Jeg gleder meg.

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

