日本に行きましょう~!


Hallo i stuen←
26/05/2011, 9:53 PM
Filed under: Liker, Vertsfamilie

Jeg lever fortsatt. Så vidt. Matteeksamen er noe av det verste jeg har vært borti, det var like før jeg vurderte selvmord der jeg satt. Ok, ikke egentlig. (nesten). Men jeg tenker ikke mer på den nå fordi nå er jeg ferdig! Fra nå av blir det bare jobbing med japansk. Bøkene jeg fikk fra AFS Japan var skikkelig bra, foresten. Og vanskelige. Det var masse gramatikk, men det trenger jeg. Endelig kom verbene jeg skrev om tidligere at jeg må jobbe med.

Uansett, skal jeg fortelle noe fint?

Gjett hvem jeg skypet med her om dagen da! Jo riktig, vertsfamilien! Åååh, det var gøy. Og skummelt, haha, men mest fint. De sa japansken min var søt. Selv om jeg føler at jeg ikke snakket så mye da, fordi det var min første gang å snakke japansk ordentlig, og jeg var travelt opptatt med å skjønne hva vertsøstrene mine sa. Men det var gøy, og de er så typisk japanske og søte. De små vertsbrødrene mine (chibi futari som vertsmor sa i en mail en gang❤) hoppet rundt foran kamera med masker og hatter i alle former og fasonger, i tillegg til en hel del andre ting jeg ikke helt skjønte hva var. hvor søte. Vi har planer om å snakke masse på skype, og jeg gleder meg allerede nå. Denne vertsfamilien er bare fantastisk fin og jeg blir varm i hjertet. Takk AFS!!!

1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

AWE! koooselig :3

Kommentar av Dan Michael




Legg igjen en kommentar

