日本に行きましょう~!


日本国査証
30/03/2011, 8:36 PM
Filed under: Tanker

Jeg fikk mitt japanske visum. Den var fin med rosa nyanser og sakura på. Den sier jeg kan være lovlig i Japan fra mars 2011 til juni 2012. Vil det si at selv etter 6 måneder i Japan med AFS, så kan jeg bli der på egenhånd frem til sommeren? Særlig om det hadde vært greit for folka, men teknisk sett så er det vel mulig. Tror det. Men søren heller, hva så? Jeg har så sykt gitt opp hele greia med fremtidsplaner og sånt. Det er bare oppskrytt til tusen. Ting blir alltid anderledes enn slik jeg så det for meg eller forventet, hva fikk meg til å tro at året i Japan skulle bli et unntak? Det jeg i tre år har tenkt konstant på, gått og lengtet etter, jobbet hardt for og nå virkelig følte meg klar for, ble rett og slett vasket bort med tsunamien, en uke før det hele skulle skje. Hva er oddsene? Det samme kan like gjerne skje i august også. Noe annet kan også skje. Å leve i nuet er noe jeg virkelig burde tenkt på for lenge siden, for akkurat nå sitter jeg igjen med en tomhetsfølelse, som om jeg har kastet bort store deler av ungdomstiden min.

5 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

men får du tilbake noe penger hvis du bare er der i seks måneder? du betalte tross alt for 12 måneder, right?

Kommentar av Dan Michael

Jeg får ikke tilbake noe som helst! åååh! Nå skal jeg skrive en sint mail til AFS, for jeg er skikkelig skuffet og alt.

Kommentar av Carina

Ååååååh. Carina. Det er så trist å lese, på en måte. Tenker mye det samme selv, det jeg har gått å hatt i bakhodet konstant i tre år ble (hjerne)vasket vekk. Nå som vi ser ganske negativt på det hele, så tror jeg det kommer til å stige høyt over forventningene.

Kommentar av birgitte

ååå carina du må ikke tenke sånn :(
blir helt trist

men, nå som alt er på bunnen så vedder jeg på at alt kommer til å gå oppover!! hihi

Kommentar av iris

Håper alt ordner seg for deg! Jeg reiser til USA i juli og aner ikke hva jeg skulle gjort hvis det fucka seg up :( Stay strong.

Kommentar av Ida




Legg igjen en kommentar

