日本に行きましょう~!


一人じゃない
21/03/2011, 5:58 PM
Filed under: Japan, Tanker

Jeg liker ikke helt tanken på at om ikke alt som har skjedd i Japan hadde skjedd, så hadde jeg om noen få timer satt meg på toget opp mot Gardermoen. Jeg hadde så sittet noen timer på flyplassen sammen med gjengen som også skal til Japan. At imorgen kl 4 hadde jeg boardet inn bagasjen, for så å sitte på flyet ned til Japan. I overimorgen ville jeg vært der. Det er sykt, men mest trist, siden det hele ble uvirkelig igjen. Men ovenfor alle andre ting, så håper jeg forholdene blir bra igjen i Japan. Jeg har nettopp donert penger til Røde Kors som skal gå til å hjelpe til der nede. Jeg har også deltatt i et prosjekt som har et formål å få japanerne til å føle seg litt bedre, og fortelle dem at de ikke er alene. ↓ みんな強いね.

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

