日本に行きましょう~!


I’ll be fat and happy (nesten hvertfall)
18/03/2011, 2:42 PM
Filed under: Forberedelse, Liker, Tanker

Jeg fortsetter på skolen som om ingen ting egentlig skjedde. Føler meg småirritabel nå og da, men klarer å få noe ut av skoledagene. Fra nå av skal jeg jobbe godt for å komme på rett kjøl igjen med skolearbeidet. Startet i dag med matteprøven, fordi jeg følte den gikk bra. I tillegg skal jeg jobbe rumpen av meg (snillere uttrykk) for å bli pro i japansk før avreisen. Jeg har 5 måneder på meg, go go go. Fikk en pakke i dag av tanten og onkelen min, som var stappfull av sjokolade, med et kort full av alvorlige men også oppmuntrende ord (tusen takk!!). Jeg liker familien. Meningen var at sjokoladen skulle være med i kofferten til Japan, men ja. Det ble en trøstepakke istedenfor. Jeg skal være tolmodig frem til august. Om enda en naturkatastrofe bryter ut da, eller flyet mitt kræsjer, så var jeg ikke ment til å reise til Japan. Da er det på tide å finne seg en ny drøm som skal slites med å oppnå. Men den tid den sorg. Kommer nok ikke til å skrive så ofte lenger på denne bloggen tror jeg, på en stund hvertfall. Kanskje litt. Du kjenner jo meg. (med mindre du er en random, da kjenner du meg ikke, he he)  Så so long, takk for følget, sees til sensommeren. Huff, dette ble et nedlatende innlegg. Jeg er ikke fullt så depressiv som du kanskje tror. Jeg klarer meg faktisk ganske bra. Det er jo tross alt ikke meg det er synd på, men japsene. Vi aner ikke!

Tanten min jobber i Freia, så sjokolade er det ikke mangel på, hihi ♥♥♥

1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

jeg sendte en pakke idag, to pakker med melkehjerter. det kostet 165kr. HAHAHA

Kommentar av birgitte




Legg igjen en kommentar

