日本に行きましょう~!


愛すべき家族
18/03/2011, 8:30 PM
Filed under: Liker, Vertsfamilie

Jeg vet jeg sa at jeg ikke kom til å blogge her så mye, men klarer jeg å holde meg unna? Nei. Altså, jeg sitter her, hjemme alene (skal egentlig til pappa) og spiser min nye yndlingsrett; pai med salat og rømme, og leser mailene jeg fikk fra vertsfamilien idag. Jeg kan ikke noe for det, men faktisk sitter jeg her med paien min og strigråter nesten. De må være de søteste menneskene! Jeg har kommet meg gjennom bare halvparten av den siste mailen (fikk 3) som var fra vertsmor Nozomi, og herregud, jeg er allerede utrolig rørt. «Familien, bestemor, kollegaene mine og nabolaget har alle virkelig gledet seg til å møte deg, så jeg syns dette er veldig trist. Selv om avreisen ble utsatt, så kommer vi til å vente på deg. Vi kommer alltid til å vente på deg.  Kanskje du heller vil dra til et annet land nå, men om du en dag kommer til Japan så vil vi gjerne møte deg. Derfor, fra nå av og alltid, la oss fortsette å skrive mail til hverandre.»

Måten de bruker alltid på høres kanskje litt merkelig ut på norsk, men det er utrolig fint og koselig på japansk. Og uansett, herregud, er det rart jeg griner eller? Er en ganske sensitiv person fra før av, veldig lettrørt, men dette tok kaka. Å reise til et annet land eller å reise neste år og risikere å få en annen familie er helt uaktuelt for meg, for jeg nærmest elsker denne familien allerede. Ifølge vertssøster Kei, så begynner ting å komme tilbake til det normale i Tokyo, og derfor har jeg tenkt å sende en pakke til dem med norsk sjokolade og brev og sånt, og fortelle dem at jeg aldri ville valgt en annen vertsfamilie i hele verden. もう皆様が大好きだぜ ♥

3 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

AWEE<3

Kommentar av Dan Michael

åååååååååååååååå <3 herregud. min vertsmor er også så utrolig koselig og fin. vi kunne vært bestevenner og jeg har litt lyst til å si at jeg savner henne… selv om jeg aldri har møtt henne.

Kommentar av birgitte

AAAAAAAAAA SÅ SOTE<3<3<3

Kommentar av Isabell




Legg igjen en kommentar

