日本に行きましょう~!


Great!
16/03/2011, 8:57 PM
Filed under: Tanker

Ok, så utsettelse på avreisen var greit. Jeg trodde først at på kanskje en måneds tid ville mye være gjort, men neida. Ser ut til at avreisen faktisk blir utsatt til 19. august. Ja, august! Det er nesten et halvt år det, og om vi får igjen det halve året ved å være der lenger er usikkert. Joda, jeg vet det er for min egen sikkerhet, men hvor kjipt. Vi får jo ikke kommet ordentlig igang før vi må reise hjem igjen! Er det virkelig ikke mulig å gjøre et unntak og la oss være der frem til sommeren, når ting ble som det ble nede i Japan? Det er bare så altfor typisk at noe slikt måtte skje nå, akkurat når det endelig var min tur til å gjøre det jeg har drømt om i så mange år. æsj ass.

2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

så kjiiipt!

Men du vi.. nyte oppholdet ditt 100% er jeg sikker på,
så lykke til

Kommentar av ida therese

Kult at du valgte å dra til Japan ! linke ? :-D

Kommentar av Cathrine




Legg igjen en kommentar

