日本に行きましょう~!


学校に戻りました
15/03/2011, 5:09 PM
Filed under: Forberedelse, Tanker

Ting er litt dystert om dagen syns jeg. I går var værst, da mamma fortalte meg at jeg måtte begynne på skolen igjen. Allerede dagen etter, altså i dag. Jeg måtte først til en rådgiver, for i tilfelle hele året i Japan skulle gå til helvette, så kan det være ganske så lurt å ha en skoleplass. Jeg søkte blant annet fag til neste år. Ikke veldig oppmuntrende kan man si, men jeg vet det er for mitt beste. Skole og utdanning er viktig, selv om å ta ansvar er noe dritt. I dag fikk jeg også den offisielle mailen som bekreftet at avreisen er utsatt, men hvilken som helst tulling kunne forstå at det ville skje, bare at jeg selv slet litt med å innse det. En utsettelse er greit, men for hvor lenge? Når flere andres vertsfamilier begynner å snakke om helt til august, så er den ganske kjip for å si det sånn. Men av en eller annen grunn er jeg ikke like nedfor som tidligere. Ting er hvertfall bittelitt klarere. Kanskje jeg slipper å ta første skoleåret om igjen. Ikke vet jeg, men jeg skal prøve å holde motet oppe. Alt er bare for dritt til at det kan bli noe stort værre nå, og jeg er så sliten og lei av all bekymring og å hele tiden være lei meg. Får bare skikkelig vondt i hodet av det. Jeg vil være glad.

Går bra med meg, jeg har jo alt fra Secilia Luna til anime og sjokolade.

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

