日本に行きましょう~!


Låt mig dö när jag är ung ♫
13/03/2011, 11:24 PM
Filed under: Tanker

Føler meg konstant uvel og det ser ikke ut til at følelsen vil gi slipp. Jeg er bekymret og litt redd og alt føles litt tungt og mørkt. Å se lyst på det hele virker nesten meningsløst. Om et utvekslingsår blir avlyst, uansett hvor mange år jeg har drømt om det, så er det alikevel bare bagateller sammenlignet til hva japanerne må gå igjennom. Jeg er fullt klar over det, men jeg klarer ikke la være å tenke på situasjonen jeg selv er i, da jeg ikke ordentlig klarer å skjønne hva det faktisk dreier seg om, det der borti Japan. Jeg sjekker mailen konstant i håp om noe fra AFS eller vertsfamilien. Jeg sitter bare på dataen og hører på musikk og føler meg dritt. Jeg hater å ikke vite noen ting og det å ikke kunne gjøre noen ting. Ikke å ha noen form for kontroll i det hele tatt. Tanken på å begynne på skolen igjen og å måtte ta drittfag i 2. klasse fordi jeg ikke søkte da vi hadde sjansen til å søke fag, får meg til å ville legge meg under dynen og aldri stå opp. Nesten. Jeg føler meg virkelig emo og jeg skjønner dere godt om dere syns jeg er en drittunge som sitter her og whiner på bloggen min om hvor synd jeg syns på meg selv som muligens får sin drøm knust, da den akkurat begynte å bli ordentlig realistisk. Men jeg kan ikke hjelpe for det. Jeg var bare for innstilt på å stikke til Japan og ha the time of my life at jeg virkelig gikk på veggen da det hele plutselig ble veldig usikkert. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og jeg burde vel egentlig bare ta kvelden, før denne uvelheten tar knekken på meg. Eller noe i den duren. Jeg vet ikke uansett. Og det virker egentlig ikke viktig lenger heller. Hade.

6 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Alt er piss. Jeg stod ikke opp før klokken to i går. Jeg håper sånn på at det går bra. Om det utsettes, er det helt ok for meg. Bare forgudsskyldikkeavlys…………….

Kommentar av birgitte

det er jævelig ille, men ta det bare rolig! Du kommer deg sikkert til Japan, jeg tror bare de utsetter den noen dager, jeg trukke den blir avlyst. :)

Kommentar av Dan Michael

Det er sånn jeg føler det. herregud, tror jeg må tilbake på skolen jeg også, bare rådgiveren får ordnet papirene. jeg som skulle ha japansk som privatist og ha det som fremmedspråk fordi jeg har 2’er i fransk. hvafaen gjør vi om året blir avlyst?

Kommentar av Maria Bjørnebær

// Ja, framtidsplanene mine er basert på utvekslingen til Japan. faen ta alt dette.

Kommentar av Maria Bjørnebær

// mhm, har hatt bedre dager, for å si det sånn.

Kommentar av Maria Bjørnebær

Om året blir avlyst, så er det fordi det er farlig å være der,
men selv om det ikke er lett å innse,
så gjør di det for deres eget beste, strålingen er farlig, og kan gi kreft,
og store deler av japan er ganske kaotisk nå.
Likevel, hvis det er trygt, så håper jeg dere får dratt! =D

Blir gøy å lese hvordan det går i japan ;)

Kommentar av ida therese




Legg igjen en kommentar

