日本に行きましょう~!


無事
12/03/2011, 2:39 PM
Filed under: Japan, Vertsfamilie

Vertsfamilien ser ut til å være trygge! Da jeg våknet i dag var det første som poppet opp i hodet mitt «Oj, Japan! Og kanskje jeg har fått svar av familien!» Så jeg skrudde på dataen med èn gang, og da jeg sjekket mailen så jeg at jeg hadde fått svar fra dem. Jeg er så lettet! I hele går følte jeg meg helt uvel av bekymring og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Nå får vi bare håpe Japan kommer seg igjen, og om avreisedatoen ikke endres blir jeg veldig glad.

6 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Det er så ille i japan nå, at jeg tror faktisk turen blir flytta til en annen dato D:

Kommentar av Dan Michael

Ja, jeg vet T_T I det ene øyeblikket hører jeg at det kommer til å gå bra med avreisen, men i det andre øyeblikket hører jeg at tilstanden er så ille at sjansene for å dra er små. Vet ikke hva jeg skal tro. huff. Om alt blir avlyst så offisielt dør jeg.

Kommentar av Carina

Så dere drar når? om noen få dager? sånn egentlig hvis den ikke var forflytta eller det der? :3

Kommentar av Dan Michael

Vi skal egentlig dra om 8 dager, og mye kan jo skje innen den tid. Forhåpentligvis noe positivt :)

Kommentar av Carina

// Jeg også. Alt var greit frem til dette med atomreaktorene kom opp. Jordskjelvet og tsunamien hadde i verstefall utsatt avreisen noen uker, men nå kan jo året ende opp med å avlyses om en reaktor smelter og sender ut stråling. Jeg skjønner det, det er dritfarlig å være der om det skjer, men det gjør det ikke noe bedre. Det er jævlig uansett hva.

Kommentar av Maria Bjørnebær

// Ja, jeg har det akkurat sånn. Klarer ikke helt å skjønne det, tenker på at Takasaki ikke er rammet av annet enn lettere jordskjelv og at det sikkert ikke blir noe ille der og alt er fint og sånt. Egoisme er teit, men på en annen side hadde det vært alt for vondt å ikke være litt egoistisk. Det ligger håp i det, kinda.

Kommentar av Maria Bjørnebær




Legg igjen en kommentar

