日本に行きましょう~!


Ganske så fint
10/03/2011, 5:14 PM
Filed under: Kult, Liker, Tanker, Vertsfamilie

I dag fikk jeg endelig papirene fra AFS om vertsfamilien min! Haha, den siste blandt gjengen som skal til Japan. Men jeg er glad for mange grunner. Altså, om ikke vertsfamilien hadde tatt kontakt med meg først, så hadde jeg gått rundt helt til nå og trodd at jeg ikke hadde fått noen vertsfamilie, pluss at jeg helt sikkert hadde vært veldig bekymret for å måtte reise ned til en midlertidig familie. Så jeg er selvsagt veldig glad. Men også, etter å ha lest igjennom papirene fra AFS, så føler jeg at alt egentlig er perfekt. Som om de brukte lang tid bare for å finne en familie som passer akkurat til meg. Vertsfamilien virker super, skolen virker super, og Tokyo vet jeg er super, hihi. Jeg ble sjarmert av søte bilder, det at de har tropiske fisker som kjeledyr, og at de hadde haket av på at familien er «spontaneous» og «messiness accepted», haha søt. Enda en ting som er fint er at skolen min ikke er privat. Så sansynligheten for at jeg må gå på skolen på lørdager er mindre. fjuu. Men ja, uansett, jeg er glad. Tanken på å reise som utvekslingsstudent skremmer meg egentlig, men alt virker så bra, så hva er det verste som kan skje? Jeg skal hvertfall gjøre mitt beste for at året blir så fint som jeg forestiller meg det kommer til å bli. ååå.


En liten hilsen jeg la igjen i den japanske boken om Norge. hihi.

3 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

ååå du har fin håndskrift ToT
hver gang jeg skriver japansk ser det ut som noen krusseduller……lol

hihi virker som du har en snill og koselig familie :D

Kommentar av iris

gaah D: jeg hater deeeegggg. >:c ugh, jeg er sjalu så inn i granskauen. Jeg vil gjøre det samme D: men for meg er det kina some brenner i hjerterota 8D dammit, jeg kommer til å følge med på bloggen, er så jævelig sjalu D: SÅ BARE FORVENT NOEN KOMMENTARER FRA MEG I FREMTIDEN! :D:D

Kommentar av Dan Michael

Hahah, randomt, men kult :D Kommentarer er gøy, så bare kjør på! hihi.

Kommentar av Carina




Legg igjen en kommentar

