日本に行きましょう~!


Adios
07/03/2011, 7:29 PM
Filed under: Forberedelse, Liker

På lørdag hadde familien min avskjedsfest for meg hos mormor. Det var min ganske så lille familie med mødre, tanter, onkler, mormorer, fettere, kusiner, og et par/tre kjærester av familien, hoho. Det hørtes ut som mange, men egentlig var vi bare èn av hver sort (om jeg kan si det slik). Det var veldig koselig, vi spiste mat og kake og snakket og spilte kort og jeg fikk gaver. Snille! Nå skal jeg ikke se gjengen på et år, og min kjære kusine Hanne kommer jeg ikke til å se på et og et halvt år faktisk, da hun stikker til USA et halvt år etter meg. Jeg vil savne henne, fordi til tross for at vi ser hverandre sjeldent, så har vennskapet vårt vært siden da vi stjal smokkene ut av munnen på hverandre i lekegrinden. Vi er muligens så forskjellige som det går an å bli, men det liker vi. Det å sitte på hver vår side av verden blir litt kult i grunn. Her kommer noen blinkskudd som ble tatt den kvelden.

Det er fint når alle følger med :)


Syns jo de er en smule søte da


Var best i kortspill, ble boms eller viseboms hver gang (-:


Lille fetters som ikke er så liten lenger

Foresten, idag er det akkurat to uker til jeg setter meg på toget fra Sandefjord, på vei opp mot Gardermoen. Forrige uke gikk faktisk litt fort, men denne mandagen gikk virkelig tregt. Jeg beklager om hele dette innlegget ble litt preget av det flotte humøret mitt. Unnskyldningen er mensensmerter. Bare 4 skoledager igjen!! よーし、もっと少し頑張れよ、私!

Ojsann!! Jeg blir en smule redd men glad, alt på en gang faktisk. hjelp.

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

