日本に行きましょう~!


3週間だよ。3週間。
27/02/2011, 5:41 PM
Filed under: Kult

Jeg er rastløs. Det er søndag ettermiddag, siste dagen av vinterferien, og jeg har ingen ting å gjøre. Det er ingen ting jeg har lyst til å gjøre. I morgen er det skole, men med min helt snudde døgnrytme er jeg sikker på at i morgen blir en slitsom dag. 3 uker er egentlig ikke mye, men akkurat nå føles det ut som en evighet. Jeg tror at når jeg først  begynner på skolen igjen, og får noe og gjøre, så kommer det sikkert til å gå fort, men nå, nå går det sakte. For jeg bare sitter her og er rastløs, og skriver ubrukelig blogginnlegg. Send meg til Japan nå, takk.

Noe må man vel gjøre mens man venter på å dra ut i verden…

2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

HAHAHA åherregud, den var søt <3 jeg lagret den på pc'n så jeg har oversikt neste gang jeg lurer på hvor alle dro hen. må jobbe litt med geografikunnskapene mine i Japan, altså.. men supersøt <333

vi drar snart, herregud. jeg må lære meg å blogge, heh. tar du fri fra skolen i det heletatt, eller skal du gå helt til helgen før avreise? jeg slutter denne fredagen, og det blir så sykt deilig, hihihhiihhihi.

Kommentar av Maria Bjørnebær

// Nu, virkelig kjempesøt :3

Jeg har ikke noe valg, får jo ikke godkjent nok fag, men det er egentlig like greit, for som du sa så blir det deilig å ikke måtte stresse n_n

Kommentar av mariakumiko




Legg igjen en kommentar

