日本に行きましょう~!


Kokusai High School
25/02/2011, 10:08 PM
Filed under: Forberedelse, Liker, Tanker

Jeg researchet litt og fant interessante ting om min kommende skole.

«Kokusai High School provides one of the highest levels of education among the municipal high schools in Tokyo. Our school attracts students with high academic ability not only from Tokyo but also from all over the world. Candidate students must pass a highly selective entrance examination. Roughly 45% are accepted through this process.»

. . . . . . . . . . . . . . . . . . ojda

Egentlig lurer jeg litt på hvorfor de tar inn en ganske tilfeldig AFS elev helt gratis som slipper å ta opptaksprøver osv hvis de har såpass høyt nivå og høye krav. Jeg er litt bekymret, med min 2’er i p-matte. Om folk syns jeg er en dum norsking som fikk spesialbehandling og kom inn på skolen uten å måtte anstrenge seg en smule, så tror jeg kanskje jeg dør på meg. Men samtidig gleder jeg meg til å begynne der. Egentlig, jeg vil bare reise right away. Smører meg med tilmodighet i 24 dager.


Btw. Hvilken klubb tror dere ville passet for meg? haha. Ingen av dem er serlig fristendes for å være ærlig, og den sportsdelen skal jeg hvertfall holde meg unna, men. Hvis jeg må velge noe, så tror jeg kanskje jeg tar cooking. Jeg liker å lage mat, ikke sånn at jeg skriker etter å bli igjen på skolen i noen timer for å gjøre det, men litt fint om jeg får lære å lage japansk mat. nam. Dette tror jeg kan bli artig, dere.

Men, nå skal jeg se på Ari Behn i Tokyo med mamma. hahahahah hahah hahaha. Det tok nesten knekken på meg. Så ja, hadee★ あとでね

8 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

jeg og så ari behn i tokyo!!!!!! satt bare og fikk frysninger gjennom hele programmet. og så kult! åh! du fant ut om hvilke klubber du kan bli med i! skjønner jeg må gjøre litt research selv. wow wow wow.

Kommentar av birgitte

Hahaha :D jeg bare ooooooooooooh fordi det var masse heite japanere i dress, liksom. Det finnes ikke noe heitere enn japanere med vilt hår i dress!!!!!!!

Kommentar av birgitte

Nå ble det mye dressnakk. Men det er bare spørsmål om tid før du får øynene opp for menn i dress, skjønner du, søte lille Carinabane mett. Og japanere i dress. Oooooooooooooooooooh snap. Hei!

Kommentar av birgitte

Sorry. Enda en spam. Du vet den Tell Me Goodbye-sangen (den er kanskje koreansk, men de synger jo på japansk), der har du et prakteksempel.

Kommentar av birgitte

TEA CEREMONY, AAAW 8D GOGOGO

Kommentar av Isabell

Haha. Jeg har hørt den teen ikke smaker noe godt :D

Kommentar av pichandaisuki

Awwww! så heldig! :D

hvis jeg var deg hadde jeg valgt tea ceremony eller cooking ;D

Kommentar av Louise

wow, superkult! noe sier meg at livet ditt kan bli gøy å lese om, og gøy å oppleve for din del. jeg drar til frankrike til høsten, greit at jeg linker deg? :)

Kommentar av Emilie




Legg igjen en kommentar

