日本に行きましょう~!


囁く天使の声は優しく心を包んで♫
20/02/2011, 7:56 PM
Filed under: Kult

Leser bloggene til andre AFSere som allerede har reist ut eller som reiser ut om bare noen dager, og det gjør meg spent. Snart er det bare Japan-gruppen igjen.  Men det er alikevel ikke så lenge til vi også reiser. Får like mye sjokk for hver gang jeg ser denne siden ↓↓
Igår var jeg på Banzaicon med Isabell for å nerde japansk kultur med alle emoene, akkurat som i gamledager, og det var gøy og fint. For å gjøre litt mer ut av mitt siste con, hadde vi dratt på oss cosplay og kigurumi og vi brukte kanskje to timer på å sminke oss og ordne håret. haha. Isabell hamstret Miku Hatsune-ting, mens jeg bare kjøpte mer japansk godteri og brus enn hva jeg har godt av. Jeg syns fortsatt at ramune er fascinerede, men skummelt å åpne.

4 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Linker deg :)

Kommentar av sandra

hahaha, arti. :D isabell e supersøt!

Kommentar av birgitte

//haha, vet. orker bare ikke å være negativ når jeg er så heldig at jeg får dra til japan i det hele tatt! :D dette skal bli så gøy at vi vet ikke hva!!!!

Kommentar av birgitte

/hiihihi. sant. :D søtflinke carina. hør her, hokkaido er et prefektur 8D antar at du mener sapporo :D

Kommentar av birgitte




Legg igjen en kommentar

