日本に行きましょう~!


Åå kult
13/02/2011, 7:55 PM
Filed under: Japan, Kult

Digger at skolen min visstnok ligger i nærheten av Shibuya. Åå, jeg har så lyst til å reise med èn gang. Kan ikke tiden gå bare litt fortere da???

2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

herreguuuud du der så heldig. wow!

Kommentar av birgitte

Utrolig spennende : D
Jeg også reiser med AFS, til Brasil. Men jeg drar ikke før i juli jeg, da :)

Kommentar av Ida - flytter til Brasil om 5 måneder!!




Legg igjen en kommentar

