日本に行きましょう~!


Spent + ski
04/02/2011, 1:12 AM
Filed under: Japan, Kult, Tanker, Vertsfamilie

Klokken er 1 på natten, men jeg får ikke sove. Jeg følte meg ikke bra idag og var hjemme fra skolen, og, jeg sov nesten hele dagen. Så selvsagt blir jeg liggende nå og ikke få sove i det hele tatt.

På slike netter når jeg ikke får sove, hender det ofte at tankene flyr innom avreisedagen. Jeg er så spent! Selv om jeg gleder meg masse til å dra til Japan, gruer jeg meg til jeg skal si hade til familie og venner på togstasjonen. Kommer til å bli dødstrist, åå gruer meg. Men det er jo verdt det, er 104%(←intern Secilia Luna fan humor) sikker på at jeg kommer til å få det superbra med en fin familie midt i en av verdens kuleste byer, Tokyo.

Fikk foresten enda en mail fra vertsmoren min. Hun sa de bodde 30 min unna Tokyo Disneyland, Tokyo Tower og andre kjente steder. Og at de visstnok hadde en villa på fjellet i Niigata, i en by kalt Minamiuonuma (aldri hørt om den før, og sliter med å uttale det, haha), der de pleier å stå på ski og snowboard. Haha, selv om jeg er en nordmann – født med ski på bena – har jeg aldri klart å beherske ski. Kommer til å bli artig.

Vel, får prøve og sove. Oyasumi~★

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

