日本に行きましょう~!


Tokyo!
30/01/2011, 2:12 PM
Filed under: Forberedelse, Japan

Oj, det går helt rundt for meg. åå :D

Jeg fikk svar fra vertsfamilien min, to mailer til og med! En fra Mai igjen, og en fra vertsmoren Nozomi. Nozomi sa hun ikke kunne engelsk, og var glad for at jeg svarte på den første mailen på japansk, sånn at det blir lettere for oss å kommunisere. Men, det innebar jo at jeg fikk en mail full av vanskelig kanji, huhu. Uten google translate og online ordbøker hadde jeg aldri klart meg.

Uansett, de fortalte at de bodde midt i Tokyo (!!), og at skolen jeg skal gå på heter Tokyo Metropolitan Kokusai High School. Jeg googlet det og fant hjemmesiden. Det er ikke en internasjonal skole, men de er visst opptatt av forståelser mellom internasjonaliteter, eller hva jeg kan kalle det. Og slik ser uniformen ut, den er litt søt da★ hihi


Åå, jeg er bare såå glad og spent. Akkurat nå gleder jeg meg mer enn noensinne til å reise, men det å reise fra venner og familie og alt er så.. vet ikke helt engang. Kommer til å bli vanskelig, men verdt det. Har lenge vært forberedt på at jeg kan måtte reise ned uten vertsfamilie og bo i en midlertidig familie intill videre. Tanken på å ha fått en familie som virker så snille er utrolig lettende, og jeg føler meg allerede kjempetakknemlig. Dette året kommer til å bli best.

Tokyo i rødt.

2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Herregud, misunnelig jeg ble nå xD
Har også lyst å utveksle til Japan, men tror ikke det skjer..

Det der er jo helt awesome :D :D Du får det sikkert kjempebra :)

Kommentar av Anonym

Haha :D
Takk! Jaa, håper det blir like awesome som jeg forestiller meg det, haha. Men det er samtidig ganske skummelt og!

Kommentar av pichandaisuki




Legg igjen en kommentar

