日本に行きましょう~!


Vertsfamilie
29/01/2011, 10:57 PM
Filed under: Japan, Kult, Liker, Vertsfamilie

Idag (som alle andre dager etter at folk begynte å fortelle at de hadde fått vertsfamilie) sjekket jeg mailen min i håp om at det var noe interessant der, selv om jeg ikke regnet med at det var det, siden det er lørdag.

Siden igår hadde jeg fått rundt 6-7 nye mail, det meste uinteressante ting som jeg slettet right away, men èn der det sto こんにちは!(konnichiwa) på, med en avsender kaldt info. «Hva for slags jalla er dette?» tenkte jeg, men sjekket for sikkerhets skyld.

Dear our new family!
Hello:)
I’m your japanese sister Mai.

I’m looking forward to your comming.

↑ Det var det første jeg så. Jeg skjønte ingen ting, hadde jo ikke hørt noe fra AFS. Alle de andre hadde fått mail fra AFS først om vertsfamilien, så jeg visste ikke helt. Men etter å ha lest resten av mailen ble jeg kjempeglad og spent og alt. Vertsfamiliene får jo selvsagt vite det før AFSern får vite det, og hvem hadde giddet å skrive en slik mail til en random.

Hun hadde skrevet om familien på 7, en mor, en storebror(21), tre storesøstre(17, 18, 19) og to småbrødere(8, 10), og hun hadde sendt bilder og skrevet at jeg skulle ta buss og t-bane til skolen (noe jeg er veldig fornøyd med). Hun hadde til og med spurt vennene sine om å dra sammen med meg til skolen. Hvor snilt!

Hun hadde ikke skrevet hvor i Japan de bor, men under ett av bildene skrev hun at de var på Kyoto Station, så det er sikkert en mulighet for at de bor i det området, noe som er perfekt.

Åå, jeg er så glad. De virker allerede nå så søte og snille, og det at de sendte meg mail før AFS rakk å gi meg informasjonen gjorde meg glad. Virker som de er ivrige på å bli kjent. Jeg gleder meg allerede til å møte dem, hehe. Har lenge ønsket meg småbrødre som går på barneskolen fordi japanske barneskoleelever er verdens søteste, så det var jo litt fint det og.

Men ja, dette er alt jeg vet hittil, kommer nok tilbake med mer informasjon så snart jeg får vite mer.

じゃね!
スーパーハッピーなカリナより★

2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

KYOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! buh, misunnelig :D:D:D

Kommentar av birgitte

Fikk svar fra dem nå, de bor i Tokyo og ikke Kyoto, men Tokyo er awesome da! oj!

Kommentar av pichandaisuki




Legg igjen en kommentar

