日本に行きましょう~!


なんか羨ましい
18/01/2011, 3:16 PM
Filed under: Forberedelse, Vertsfamilie

Nå har flere i den lille gruppen som skal til Japan fått vertsfamilie, og jeg misunner dem sånn! haha. Det er 2 måneder igjen før avreise, og jeg venter fortsatt i spenning på å få høre noe angående familien jeg skal bo hos.

Da folk først fortalte at de hadde fått familie, ble jeg sykt oppspilt og sjekket mailen med èn gang! Men neida, haha. Ingen ting fra AFS var der, og nå sjekker jeg mailen flere ganger daglig fordi jeg er så spent. Det har gått ni måneder siden jeg ble godkjent, og jeg kjenner jeg virkelig begynner å bli klar for å få vite hva slags familie jeg kommer til, hvor i landet jeg skal leve og hva slags skole jeg skal gå på. Birgitte kom jo inn på en privat all-girls-school i Hokkaido, så mulighetene er mange kan du si.

ああ、私もホストファミリーが欲しい!!

På en annen side, det at AFS bruker god tid på å finne en passende familie og ikke bare tar den første og beste de kommer over er jo positivt da. Jeg får smøre meg med tolmodighet en stund til♫

1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

Gled deg til du oppdager mailen i mailboksen din!!!! Men ikke mist pusten og besvim, som jeg var nær ved å gjøre. HAHA
Det er utrolig lettende og du aner ikke. Du kommer til å få en super familie.

Kommentar av Birgitte




Legg igjen en kommentar

