日本に行きましょう~!


Ett år
31/12/2010, 2:11 AM
Filed under: Forberedelse, Tanker

Idag fikk jeg en melding på facebook fra en søt jente som også har tenkt til å reise på utveksling til Japan om et års tid, og hun stilte meg spørsmål angående søknaden osv. Jeg syns det er så koselig å kunne hjelpe andre, og det minnet meg på da jeg selv hadde tenkt til å starte med søknaden, og hvor mange spørsmål jeg hadde da. Det er nesten litt utrolig at det allerede har gått ett år siden jeg startet på søknaden, og det er rart å tenke på hvor mye som har skjedd siden den tid. Det har vært et spennende år, og enda mer spennende skal det bli. Om under tre måneder reiser jeg, og jeg er bare såå spent.

Jeg hadde foresten en utrolig koselig julefeiring i år sammen med familien på Kolbotn. Spesielt hyggelig med tanke på at neste år blir det helt anderledes. Og liker at jeg og kusinen min Hanne kan snakke sammen og dele forventninger og andre ting med hverandre. Det er nemlig ikke bare jeg som skal på utveksling, neste høst reiser hun også ut, men til USA.

Håper alle lesere også hadde en fin jul.

Og ikke for å glemme… Godt nyttår! あけましておめでとう!
2011 blir litt av et år, jeg ser virkelig frem til det.

2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

hahaha, heldig! :D det er jo dritkoselig når folk spør.

Kommentar av birgitte

Jeg vet dette er en gammel post, men…bor du på Kolbotn? ( for der bor jeg <3) Jeg har nettopp sendt inn søknad til EF, så nå sitter jeg spent og venter på tidspunkt for intervju. :x

Kommentar av kounari




Legg igjen en kommentar

