日本に行きましょう~!


Avreisedato
06/12/2010, 8:18 PM
Filed under: Forberedelse, Kult

Den har blitt bestemt, og det fikk meg nervøs og spent og glad. Hold av 22. mars på kalenderen, da setter nemlig jeg og de ni andre fra Norge oss på flyet med retning først for London, og så til Tokyo. Hvor kult. Mamma var helt: «Får jeg lov å kjøre deg opp til Gardermoen, Carina? Jeg vil være med så langt som mulig.» haha. Men etter å ha tenkt over det en gang til, fant vi ut at å kjøre fra Sandefjord og helt opp til Gardermoen innen kl 4 om morningen kanskje blir litt.. slitsomt. Tenker vi kjører innover til mormor kvelden i forveien, sover der noen timer og drar så derfra til flyplassen. (Hun bor på Kolbotn, ikke fullt så langt unna)

Så ja, blir spennende, dere. Merker at det ikke kan ha gått ordentlig inn på meg enda, i og med at da datoen ble offentliggjort, ble jeg helt skjelven og spent og tenkte «shit».  Men å være syk og kun se på jdrama  som jeg har gjort de siste dagene, får meg til å glede meg mer og mer. Akkurat som på den tiden jeg ikke hadde et liv og spiste kinamat og så på jdrama 24/7, og jeg ikke tenkte på noe annet enn å dra til Japan. Var tider det ♥

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

