日本に行きましょう~!


Japansk tenking
14/11/2010, 6:40 PM
Filed under: Forberedelse, Tanker

I en lang periode har jeg vært supernervøs om å reise til Japan, noe som sikkert har kommet godt frem på de tidligere innleggene mine. Men, i det siste tror jeg spentheten har begynt å gå opp igjen.

Jeg har egentlig ganske lang vei hjem fra skolen, og går hver dag. I den siste tiden har jeg helt plutselig begynt å tenke japansk mens jeg går der for meg selv, og (selv hvor teit det høres ut) har japanske samtaler med meg selv i hodet. Hvis ikke det er et godt tegn så vet ikke jeg, jeg tror nok hjernen min begynner å bli litt mer vant med tanken på å bo i Japan et år.

Jeg går ofte og forestiller meg ting som kan skje mens jeg er der, og tenker på ting som hadde vært dødskult å gjøre i Japan. Så uansett at ting alltid blir helt annerledes enn slik jeg forestiller meg det, så kan jeg nok si at jeg endelig begynner å glede meg igjen til å reise. (ohisashiburi) hihi.

じゃーまた♥

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

