日本に行きましょう~!


Another Fat Student
09/11/2010, 11:08 PM
Filed under: Tanker

Jeg liker ikke det at lederne på preorienteringen gjorde det ganske klart at så og si alle som reiser ut på utveksling, legger på seg mellom 7-20 kilo i løpet av året de er ute. Det er sykt mye, og jeg har allerede mer enn nok å gå på fra før, haha.

De fleste, inkludert meg, har vel et inntrykk av at japanere kun spiser fisk og ris og drikker grønnte, altså ikke så veldig fet mat. Men ifølge stemoren min sin venninne som er japaner, er maten der borte ganske fet, og de bruker masse sukker. Gleder meg veldig til å komme hjem som en rund ball……………………

2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

AW! det kommer til å gå kjempe bra!:D dessuten du trenger å gå opp litt! :D

Kommentar av Louise

HAH xD Jaja, trenger virkelig å gå opp, er jo anoretisk tynn

Kommentar av Carina




Legg igjen en kommentar

