日本に行きましょう~!


Preorientering
08/11/2010, 8:50 PM
Filed under: Orientering

Sitter midt i prøve-øving her, men trenger en pause og tenkte jeg kunne benytte anledningen til å skrive om preorienteringen som var i helgen. (brb skal bare lage cappuccino)

(sånn) Jeg tok toget innover til Oslo sammen med Maria som planlagt, og vi tilbringte tiden til  japansk film med en handsome j-idol i hovedrollen. Fant de andre på Gardemoen uten problemer og ventet en stund på at bussen skulle hente oss. Skolen vi var på lå langt utenfor sivilisasjonen, men de hadde da en matbutikk. Preorienteringen gikk ut på bli-kjent-leker, diverse aktiviteter og slags undervisning om det å være utvekslingsstudent. Alle folkene var hyggelige og det var en fin helg til tross for at jeg hadde magesmerter mesteparten av lørdagen, høhø. Nå tenker jeg offisielt trøndersk.

Tok ingen bilder så håper det går greit at jeg stjeler Birgitte sitt.

1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

åh, stakar carina!!!! si ifra når du har vondt i magen, stakar. jeg var rik på paracet, sant. aff

Kommentar av birgitte




Legg igjen en kommentar

