日本に行きましょう~!


4 dager
01/11/2010, 4:10 PM
Filed under: Forberedelse, Orientering

Gleder meg til å dra på preorientering med togbuddy↓ og møte fine folk om bare 4 dager. Har en følelse av at det skal bli veldig gøy, og jeg har planer om å ta med masse nøtter fordi det liker jeg :-)

Foresten, i går inviterte stemoren min meg og hennes japanske venninne Mariko med familien (mann + to barn) til middag, og vi snakket masse om Japan og hva jeg kan forvente der og hva jeg bør gjøre der osv. Det var veldig interessant og lærerikt, og jeg syntes det var ganske så kult å forstå nesten alt de sa da de snakket japansk med hverandre. «Okaasan, mou ikou ka?» aww. Barna hennes var så søte.

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

