日本に行きましょう~!


Liten oppdatering
26/10/2010, 9:34 PM
Filed under: Tanker

Som sikkert alle andre som skal reise tenker, så går tiden virkelig fort om dagen. Hvor blir den av egentlig? Det er jo snart november allerede. Jeg tror det hele begynner å gå opp for meg nå, at jeg virkelig skal til Japan, og jeg sitter her og kjenner meg nervøs. Samtidig som jeg gleder meg. Samtidig som jeg gruer meg. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre, så prøver å tenke mest mulig på skole tror jeg. Jeg liker meg som sagt så godt der at jeg vil nyte det mens jeg kan, og ikke angre på noe når jeg reiser fra den fine klassen og venner og alt.

Det er nå rundt èn og en halv uke igjen til preorienteringen, og jeg kan tenke meg det blir ganske så artig. Planen er å ta tog inn til Oslo sammen med Maria, og jeg må si jeg er virkelig glad jeg har blitt kjent med folk sånn at jeg ikke måtte finne frem til alt helt på egenhånd. Vel, når jeg tenker over det… Jeg skal reise fra alt og alle jeg vet til den andre siden av kloden, så sammenlignet med det så tror jeg ikke å finne fram på Gardemoen er så veldig store greia. Men ja, Maria er k0l så jeg tror vi får det gøy på toget hvertfall.

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

