日本に行きましょう~!


Hjelp
14/10/2010, 4:14 PM
Filed under: Tanker

Seriøst å tiden flyr. Her om dagen regnet jeg ut på fingrene (som det mattegeniet jeg er) at det er 5 måneder til avreise. 5! For bare kort tid siden var det 6 måneder igjen, det føles skikkelig sånn. Tiden går skremmende fort nå om dagen, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nesten, annet enn å leve livet på skolen osv mens jeg har sjansen. Noen ganger forestiller jeg meg hvordan siste skoledag før jeg reiser kommer til å være, og det jeg har blitt helt sikker på er at den kommer nok til å ende opp i masse tårer. ffff. Jeg har så lyst til å fullføret 1. skoleåret med fin klasse at jeg vet ikke hva, men reise til Japan, det skal jeg uansett, selv om det blir vanskelig.
Preorienteringen er like rundt hjørnet og.  Husker det innlegget jeg skrev da det var 4 måneder til preorientering, 8 måneder til avreise – den føles også ut som om jeg skrev for kort tid siden. Forrige måned eller noe. Så tiden fra nå og til avreise kommer til å fyke unna, er sikker på det…… Snart sitter jeg i Japan.

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

