日本に行きましょう~!


4, 8 måneder
09/07/2010, 12:46 AM
Filed under: Kult

Gleder meg mer og mer til å reise til Japanland når jeg leser blogger til andre som har vært/er der og skriver om alle kule og rare ting som skjer der. Preorienteringer er visst om bare 4 måneder, jeg gleder meg nesten like mye til den som å reise til Japan. Har allerede møtt to av de åtte andre som skal reise til Japan samtidig som meg, men kan ikke vente med å møte de andre.
Så, etter preorienteringen er det igjen bare 4 måneder til jeg faktisk reiser, og jeg kan tenke meg det blir både spennende og trist. Kommer til å dø når jeg reiser fra mine bestevenner……… Og familie…… Og kanin-chan…… Men noe må man vel ofre for å komme frem her i verden, eller hva?

2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

åhh, hvem er den andre du har møtt? Jeg vet at du har møtt Maria ihvertfall. Haha, så spennende! Gleder meg til å møte alle jeg :-D

Kommentar av Emma

Jaa, hvem andre? :3

Mh, tiden flyr. Gleder meg veldig, men tenker endel på hvordan det vil bli å komme hjem når alle gjevnaldrende venner går ett år over meg og sånn :c

Kommentar av mariakumiko




Legg igjen en kommentar

