日本に行きましょう~!


Hvor i Japan skal du?
30/05/2010, 3:52 PM
Filed under: Forberedelse

Dette spørsmålet får jeg høre nesten hele tiden. Det er ihvertfall det spørsmålet som går igjen desidert flest ganger. Det er litt kjedelig å svare at jeg ikke har fått noen som helst informasjon om dette, og at det kan ta lang tid før de finner en familie jeg kan bo hos. Men på den positive siden, det spørsmålet får meg til å lure enda mer på hvor i Japan jeg ender opp og hva slags familie jeg skal få. Dette er vel kanskje den informasjonen fra AFS som blir mest spennende å få vite, etter å få vite om søknaden ble godkjent eller ikke da selvsagt.

Angående informasjon, for en stund siden fikk jeg tilgang til del 2 av informasjonsheftet til AFS, og der sto det ramset opp mange punkter om fakta og andre ting om Norge som jeg burde lære meg før jeg reiser. Jeg ble nesten litt paff da jeg så den, for da innså jeg hvor lite jeg faktisk kan om hjemlandet mitt. Tiden fremover nå skal gå til å lære mer japansk, samtidig som å pugge norsk historie og kultur og fakta.

2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

// martine sa at hun ikke fikk dra likevel…………. foreldre var for skeptisk. uh..

Kommentar av Birujiito

Jeg vet, hun fortalte det til meg også. Det må ha vært kjedelig! :(

Kommentar av Carina




Legg igjen en kommentar

