日本に行きましょう~!


På Reisefot
15/05/2010, 6:20 PM
Filed under: Forberedelse

På onsdag dro jeg til hytta, men rett før jeg skulle dra fikk jeg en mail fra AFS om at «På reisefot»-sidene til AFS er klare, og jeg fikk tilsendt passord og sånt. Der vil det hver måned bli lagt ut mer informasjon om hva som skjer fremover for alle som reiser utenlands med avreise om vinteren/våren.  Jeg er sikker på at jeg kommer til å logge meg inn på de sidene ofte for å få med meg alt nytt som blir lagt ut der, for det kribler i magen bare ved tanken på at jeg hver dag er ett steg nærmere å reise ut.
Jeg skrev foresten et innlegg på det diskusjonsforumet på «På reisefot»-sidene og spurte etter andre som skal reise til Japan samtidig som meg, så jeg håper virkelig at noen vil svare sånn at alle kan bli litt bedre kjent! ^-^

Jeg er virkelig glad og takknemlig for at jeg er ferdig med alt styret med søknader og å ikke vite noen ting. Jeg tror jeg er veldig heldig som fikk godkjent, og når jeg hører kusinen min fortelle om at hun skal begynne å sende søknad til EF snart, så merker jeg det bare enda mer hvor fint det er å være ferdig med den biten~!  Fremover for meg nå er det gebyrer som skal betales, orienteringer som skal oppleves, og mange dager som skal gå til å glede seg :D:D

Jeg kommer mest sansynlig til å skrive så mye som mulig på denne bloggen, selv om det kanskje bare har skjedd en liten ting sånn som denne gang, men jeg liker virkelig å blogge her, så det får bare stå til.
Vi blogges

1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

du er flink som skriver ofte. jeg får noia når jeg skal skrive viktige ting på en «viktig» blogg. :D:D:D

Kommentar av birgitte




Legg igjen en kommentar

