日本に行きましょう~!


Excited
28/04/2010, 1:20 PM
Filed under: Forberedelse

I helgen som var betalte moren min inn den avgiften man må betale til AFS som bekrefter plassen min, og idag sendte vi underskriftene på kontrakt/regel-greia. Det vil si at plassen er bekreftet som min, og jeg vil snart få tilsendt brukernavn og passord til «på reisefot»-sidene på afs.no. Der kommer de etterhvert til å legge ut mer informasjon om hva som skjer fremover. Herregud, jeg er så spent. Kan nesten ikke vente.

1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

de sa til meg at det kunne ta en stund før man fikk tilgang til brukernavn/passord fordi de hadde ikke helt fått opp sidene enda :3

// du får deg sikkert stipend du og :-D du kan gå inn på hjemmesiden til den japanske ambassaden i norge og spørre om de kanskje veit om noen, det gjorde jeg :3 si hvordan situasjonen er så gir de deg sikkert noen tips ^-^

Kommentar av birujiito




Legg igjen en kommentar

