日本に行きましょう~!


やった!!
22/04/2010, 4:56 PM
Filed under: Søknadsprosessen

Follow my blog with bloglovin

Jeg kan nesten ikke tro det. Idag fikk jeg brev i posten om at søknaden min om å reise til Japan som utvekslingsstudent faktisk hadde blitt godkjent! Jeg er en av 9 stykker som får dra til Japan med AFS i 2011, og jeg er kjempeglad, samtidig som jeg er nervøs for dette. I løpet av tiden jeg måtte vente for å få svar har det vært litt opp og ned ang. Japan, altså jeg var usikker på om jeg egentlig ville dra så langt avgårde i et helt år. Men nei, jeg kan jo ikke takke nei til denne muligheten! Dette er rett og slett min eneste sjanse til å reise til Japan som ung. Familien min kan nemlig ikke tenke seg å reise dit, og familien min er heller ingen rik familie som reiser ofte på ferie. Så jeg skal gjøre mitt aller beste for at det vil bli et bra år i Japan. Ønsk meg lykke til!

2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

DU ER SÅ HELDIGGRIS<3<3333

Kommentar av Isah

hurraaaaa :D

// hihihi, jeg likte den jeg og :D siden bloggene våre blir så qle mens vi er ute så må vi jo ha en ql link :-);-*

Kommentar av birujiito




Legg igjen en kommentar

