日本に行きましょう~!


Intervju!
11/03/2010, 7:15 PM
Filed under: Søknadsprosessen

I forrige uke fikk jeg en telefon fra en frivillig fra AFS som spurte om når jeg hadde tid til å ha intervjuet. Vi avtalte torsdag den 11. mars, altså idag, og hun har nettopp dratt. Det var egentlig ganske skummelt, spesielt i starten, men det gikk bra da. Hun var bare noen år eldre enn meg, og gikk på den samme vidregående skolen som jeg skal begynne på til høsten. Jeg er litt dårlig til å svare på spørsmål, men jeg tror det gikk bra fordeom. Forhåpentligvis vil min sjebne bli avgjort snart om jeg får reise til Japan eller ikke. Can’t wait!! Nå er det hvertfall ingen ting mer jeg kan gjøre enn å vente og å være spent~.

気をつけてね♥

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

