日本に行きましょう~!


Enda mer søknad~
29/01/2010, 9:55 PM
Filed under: Søknadsprosessen

よし!Etter en del hit og dit, kunne jeg endelig sende inn søknad del 2. Jeg føler at det tok en god stund for å få ordnet alt til tiden, jeg ble faktisk ikke ferdig til tiden en gang. Èn uke forsinket, men jeg kan vel bare skylde meg selv for det? Jeg ventet litt lenge med å gi skolepapirene til læreren, og vi fikk time hos legen sent også. Heldigvis virket det som at himmelen ikke falt ned likevel, og AFS så ut til å ta det ok :) Jeg har sagt i fra hver gang noe har kommet i veien for å sende søknaden inn tidsnok, så de hadde alltid peiling på hvordan det lå an. Jeg sendte søknaden inn i dag, for idag fikk vi scannet alle papirene som skulle fylles ut, men lærern min hadde ikke fylt ut alt helt ordentlig, så dette må jeg få fikset til mandag! Jeg gleder meg veldig mye til AFS begynner å behandle søknaden, og jeg er så spent på om den blir godkjent og jeg får være med og alt det der :D

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

