日本に行きましょう~!


Søknad del 2
16/01/2010, 4:50 PM
Filed under: Søknadsprosessen

2010年1月16日
土曜日

For litt over en uke siden fikk jeg den andre delen av søknaden. Jeg leste et sted at den måtte være sendt inn innen to uker, men jeg er ikke sikker. Hvis den må være sendt inn innen to uker, så begynner jeg å få litt dårlig tid. Det var ganske mye å fylle inn, og jeg får ikke legetime for å fylle inn helsepapirene før den 25. januar. I forrige uke ga jeg lærern min alt skolen trenger for å fylle inn skole-papirene, så forhåpentligvis får jeg dem ferdig utfylt til neste uke. Jeg syns det er både spennende og litt vanskelig å fylle ut søknaden. Spesielt i brevet man må skrive til vertsfamilien, man må skrive hvorfor jeg er en god kandidat og hva motivasjonen min er for å reise osv, og sånne spørsmål syns jeg er vanskelige å svare på. Men det går greit. Jeg skal fortsette på det brevet nå, så jeg blir ferdig så fort som mulig. Ønsk meg lykke til :-D

Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

